Ebba- En varm dag på landet

Hej alla underbara människor i världen!
Jag sitter nu här i sommarstugan och solar. Väldigt skönt enligt mig. Vi åkte hit igår eftersom det är pingst och morddag och har firat det med mormor och  morfar( och familjen då). her precis sytt ett par shorts av ett par gamla jeans och blev väldigt nöjd. Har velat ha ett par höga shorts ett tag och nu fick jag det. Är lite trött också eftersom min lillasyster väckte mig vid   8 efter jag var vaken till 1 i natt. Ja just det, GRATTIS Loreen! Du gjorde en stolt att vara svensk.
Okej, det blev ett ganska tråkigt inlägg men så är det ibland. Nu ska jag lägga mig ute i solen och läsa lite. Ha det bra'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0