Johanna- 13 Juni

Tjena!
Ni vet säkert vad jag har gjort idag. Jag har gjort det som nästan precis alla andra har gjort (förutom dom som har sommarlov). Jo, varit i skolan. Efter skolan så åkte jag till farmor och farfar. Träffar inte dom alls mycket längre. Vi satt och pratade en stund och så åt jag en macka och lite jordgubbar. Dom är allt bra alltså!
Imorgon är det brännbollstunering som gäller. Inte ett dugg taggad.. Suger på brännboll och kommer säkert göra bort mig totalt.
Åh, längtar så grymt mycket till Fredag! Då vi går på SOMMARLOV.
Och en sak vill jag lova, jag kommer ha med mig mobil/kamera till skolavslutningen så bjuder jag på lite bilder sen kanske.. ♥
Har inga andra bilder just nu, men jag lovar att jag ska ta nya.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Läser på flera bloggar att blogg.se har ändrat utseende. Inget jag ser eller har! Men är det annorlunda hos er? :O <3333

Svar: jag har märkt lite som är annorlunda.. inte så speciellt mycket än, men det kommer väl! :) <3333
systrarijeansen.blogg.se

2012-06-14 @ 21:28:37
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0