Ebba- Flakfesten

tjenare!
Just nu ligger jag här i sängen och dunkar samma låt om och om igen. Ska snart ta och sova lite, fast problemet är att jag inte är trött. Jaja de kommer väl. förut idag var vi, emelie och elina på FLAKFESTEN. Var första gången jag var där faktiskt. För de som inte vet är det en slags fest då med uppträdanden, loppis( som vi i 7:an hade hand om), mat och en massa annat. Hade roligt där med tjejorna i några timmar och sen bar det av hemmåt. Här hjälpte jag Emmy med sin mat tills imorron. Hon ska då till Göteborg med klassen. Lite fuskigt, men nu är det hennes tur. Ja, imorron blir det en skön skoldag med bra lektioner och håltimma. Nu ska jag sova, Go`natt

 ♥ Kärlek till låten ´flytta på dig´ Alina Devecerski♥
Försokte få hit den men jag vet inte hur men gör...

Kommentarer
Postat av: Filip

fin bild:)

2012-06-12 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0