Amanda- Lyckad dag

Hej!
Igår var ju jag, johanna, elina och ebba i Göteborg, dagen var så rolig och vi hade jättekul.
Vi gick upp kl 05.00 och gjorde iordning oss, sen gick bussen vid 07.05.
När vi var framme gick vi på nordstan och shoppade,åt lite osv...
Och efter det gick vi till liseberg, fråga mig inte hur vi kunde hitta, vi gick bara och helt plötsligt såg man en lisebergs flagga vifta långt borta någonstans och så gick vi bara mot den. Hur enkelt som helst om man frågar mig. Vi var på liseberg i några timmar och sen tog vi en spårvagn tillbaka till nordstan för att shoppa lite till.
Sen vid 9 på kvällen så steg vi på tåget som gick hem till kära Jönköping. Dagen var verkligen Lyckad.
Johanna och jag.
Ebba.
Elina.
ha en bra dag!
Hejdå♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0