Amanda- Kanalyran

Hej!
Kom hem igår från Mellerud och har haft underbara dagar där.
Under fredagen och lördagen var kanalyran i full gång, så då var jag där och hjälpte till med lite allt möjligt.
På söndagen var det en slappdag, vi tog det bara lungt efter två full späckade dagar.
Och på måndagen åkte vi ut lite, träffade folk och åkte till en strand och myste där, på kvällen fick jag feber ungefär 40 grader och ont i halsen, det var inte kul.
Och igår åkte jag hem, var lite skönt att komma hem nu när man är sjuk.
Och nu sitter jag här och har ont i halsen och är jättehes:(
Men nu kommer lite bilder på kanalyran.
 
På lördagen var jag med och spelade beach fotboll, Mitt lag hette Markus änglar och bestod av mig, sofia, rebecka, hanna, ilda, markus. Vi kom till kvartsfinal.
Lilla jag, helt slut efter att ha spelat beach-fotboll hela dagen typ.
Jag var även med och sjöng några låtar, LOVE IT:)
Min underbara fina syster var också med och sjöng. 
Maja-stina var Loreen och elsa var dansaren, dom var gryma:)
Ebba, Elin och Josefin dansade under lördagen, dom var super duktiga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0