SYSTRAR - HAHA, JAG TROR VI SKRATTAR PÅ OSS!!♥

Hejsan!!
Här kommer några sjukt roliga skämt!! De är tagna från min kompis Millans blogg.
En riktigt bra blogg. För att komma dit tryck HÄR...
Tjejen frågar sin mamma vad hon önskar sig i julklapp.
Mamman svarar:
- Snälla barn.
Tjejen:
- Jippi, jag ska få ett syskon!

 - Fröken, fröken! Alla barnen kastar sten i vattnet!
- Men herregud, vad är så farligt med det?
- Men Sten gråter ju.
: ------------------------------------------------------------------------------------------
Den lilla myggan har precis kommit hem från sin första flygtur..
Myggans mamma till myggan:
- Gick flygturen bra?
Den lilla myggan:
Jadå, Alla klappade händerna åt mig, sa myggan stolt.


Det var en gång två citroner som gick över vägen. En citron blev påkörd och då frågade den andra:
- Blev du sur nu?


Det var en gång en bagare och en polis.
Vad gjorde bagaren när polisen kom?
Jo, smet!


Din kompis säger till dig:
- Vi drar och pallar äpplen
Då säger du

Äh, Jag pallar inte!


Bussen kommer den är helt propp full.
Du tänker att bussen nog inte kommer
att stanna utan bara köra vidare.
Till din stora förvåning stannar bussen.
Då säger du till buss chauffören

Tack, det var bussigt!


Din kompis säger:
- Jag hörde att gick dåligt för
dig i svenska förra terminen
Hur går det nu?
Då säger du

Jag e på G!


--- Kan jag få ditt nummer?
--- NÄÄÄ, skaffa ett eget!

Din kompis säger:
- Det här provet är skit svårt för det
innehåller så mycket fakta
Då säger du

Ja, det gör det faktiskt!

 Kom in...kom in...men kom in då...jaha det var låst!


Du är en gul banan och är ute och går med din kompis
som är en grön banan. Plötsligt springer kompisen iväg
och gömmer sig för att sedan hoppa fram och skrika BU!
Då säger du

Fan, vad du är omogen

vi har bara för bra humor!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0