Ebba - Jullov!!♥

God Jul och Gott Nytt år allihopa!!
nu har vi äntligen fått jullov...yes!! egentligen skulle vi sluta imorron, men skolan lyckades lägga en studiedag precis på sista dagen.
iblan har man en väldig tur!! iallafall, idag så har vi haft en lite annorlunda skoldag. vi hade bara tre lektioner. först klasstid, sen en aktivitet man fick välja, som till exempel film eller julgodis. och till sist så fick sjuorna titta på en konsert som skolan gjorde. så såg dagen ut för alla andra sjuorna, utom oss. eftersom att jag, amanda, jojjo, anne, issa, emma, och alina var med i konserten. vi sjöng misteltoe av justin bieber och det gick ganska bra. förutom på sjuornas konsert då vi tappade bort oss lite i sången, för att alla var jättenervösa. men, bra jobbat iallafall tjejer!!
efter skolan slutat hängde jag med amanda hem och mös lite. just nu, sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. jag väntar på att mormor och morfar ska komma.
nu hade jag väl inte så mycket mer att säga...
hejdå!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0