Ebba - En mysig dag♥

Hejsan hoppsan bloggen!!
Allderless nyss åkte Amanda och Johanna hem efter en helmysig dag. Vi har bytt julklappar och kollat på film och så. Jag fick en jättefin sminklåda av Johanna och en maskara och en cd av Amanda. På den cd:n så var det vi som sjöng Overboard av Justin Bieber. Den var faktiskt ganska bra, förutom när jag glömde bort texten och började gapskratta. Iallafall, Tack så jättemycket för prisenterna ,min bästa vänner!!
Just nu sitter här framför datorn och gör inget särskilt, förutom att blogga då. 
Idag var också den sista gången jag träffade Johanna innan julafton. Amanda ska komma hit imorron och ha uppesittarkväll med oss. Det är typ en tradition vi har när vi ibland leker paketleken(annars gör vi det på julafton) och spelar bingolotto.  
Gud, vad tiden går fort. Bara en dag kvar till julafton...
Jag längtar så mycket!!
Hejdå!!♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0