systrar i jeans ♥

hejsan!
välkommen till våran blogg. vi är tre bästisar, som heter ebba, amanda & johanna.
i detta första inlägget tänkte vi berätta lite om oss själva..

johanna:
jag heter då johanna, och bor lite utanför jönköping.
mina hobbys är då att var med amanda & ebba, och mysa med min familj!
jag bor med min mamma och min pappa. och mina fyra djur. jag har också en bror, fast han är så stor nu, så han har flyttat hemifrån och skaffat en egen liten familj.
jag är 13 år, och går på en skola som heter flahultsskolan.. en riktigt bra skola, fast dels en skola där man pluggar mycket.
mina idoler är justin bieber, tove styrke, adele och rihanna.
på denna bloggen kommer ni får läsa om våra liv & om mig så kommer ni läsa om, mode, fritiden och musik! ♥


ebba: jag heter alltså ebba då & jag bor också lite utanför jönköping
jag bor med min mamma, pappa och lillasyster i ett mysigt litet grått hus.
jag är 13 år och mina hobbys är att vara med jojjo & amanda, lyssna på musik och mysa med familjen ♥
jag är en riktig fimoman så mina favorit fimer är twilight, vampire diaries och en massa andra.
mina idoler är justin bieber, rihanna, adele & megan nicole.
på denna bloggen kommer ni som sagt få läsa om våra liv & av mig min vardag , musik o.s.v!♥


Amanda:
Ja det är jag som är Amanda och är 13 år och jag bor lite utanför Jönköping.
I min familj är det jag,mamma,pappa och min storasyster.
Det jag gillar att göra är:
Shoppa,sjunga,lyssna på musik,vara med vänner,vara utomlans,ta kort och kolla på film och ha det gött. Mina idoler är Justin Bieber,Rihanna och glee.
Det jag kommer skriva om är min fritid,mode och massor mer♥


// systrar i jeans♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0