Johanna - Tjena kexet, står du här o smular?

haha, rubriken ↑ klockren.
TJENA KEXET, STÅR DU HÄR O SMULAR?
aja, iallafall. skolan idag har varit långtråkig. eller nej, eller jo, eller nej.. okej, den var okej.
sen efter skolan åkte jag till mammas jobb, umgicks med barnen på hennes dagis. roligt var det!
kom hem, gjorde lite läxor, sen drog jag, mamma och pappa till coop, och handlade. hade inget roligare för mig, så jag hängde med! ♥
som ni ser så har antingen ebba eller amanda fixat en header, jättesnygg! jag tackar dom! ♥
ni får ha det så bra, puss. ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi det var jag som fixade headern<3333

2011-11-15 @ 20:24:28
URL: http://systrarijeansen.blogg.se/
Postat av: anonym

tycker inte att man ska ha blogg om man aldrig bloggar!!!! XD

2011-11-23 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0